Planet Bumi 

Isu semasa, informasi, hiburan, dll

Informasi   

 
Cepat, bahaya dan ngeri yang amat sangat!! Ikan yang besar rupa-rupanya dipotong dengan cara ni!! Tangan mesti berhati-hati!! kalau tidak....
Lusi
Cepat, bahaya dan ngeri yang amat sangat!! Ikan yang besar rupa-rupanya dipotong dengan ca...
 
 
 
Gempar!! Jumpa Kuntilanak atas pokok pada siang hari!! Semua orang terkejut!!
Kenari
Gempar!! Jumpa Kuntilanak atas pokok pada siang hari!! Semua orang terkejut!!Sila tengok v...
 
 
 
Bencana alam datang secara tiba-tiba!! Tengok saat 0:13.. tidak sempat nak lari ni!!
Pantas
Bencana alam datang secara tiba-tiba!! Tengok saat 0:13.. tidak sempat nak lari ni!! Sila...
 
 
 
Depan ada anjing belakang ada buaya!! Babi hutan ni hanya boleh pilih dimakan oleh anjing atau buaya jer!!
Lusi
Depan ada anjing belakang ada buaya!! Babi hutan ni hanya boleh pilih dimakan oleh anjing ...
 
 
 
Suami melayu curiga isterinya tidak setia!! Letak CCTV kat bilik barulah rakamkan perbuatan isterinya yang sangat.. !! Apa yang rakamkan sangat mengecewakan suaminya!!
Lusi
Suami melayu curiga isterinya tidak setia!! Letak CCTV kat bilik barulah rakamkan perbuata...
 
 
sponsored ads
 
Mengejutkan!! Sains pun tidak dapat jelaskan keadaan ini!! Sudah di luar kawalan manusia!!
Kenari
Mengejutkan!! Sains pun tidak dapat jelaskan keadaan ini!! Sudah di luar kawalan manusia!!...
 
 
 
Kalau tidak ada CCTV, siapa akan tau mereka sebenarnya begitu hebat demi... !!
Kenari
Kalau tidak ada CCTV, siapa akan tau mereka sebenarnya begitu hebat demi... !!Sila tengok ...
 
 
 
UFO muncul lagi!! video yang tidak pernah terdedah!! Cepat tengok sebelum video ni delete!!
Kenari
UFO muncul lagi!! video yang tidak pernah terdedah!! Cepat tengok sebelum video ni delete!...
 
 
 
Cara tangkap ikan yang sangat hebat!! Mari tengok macam mana hebat cara tangkap ni!!
Kini
Cara tangkap ikan yang sangat hebat!! Mari tengok macam mana hebat cara tangkap ni!!Sila t...
 
 
 
Berlaku kat Malaysia!! OKT lari dari tahanan polis.. Polis di depan jer put dapat larikan diri!! Itulah jangan sembang banyak.. bagi peluang OKT lari diri jer!!
Kini
Berlaku kat Malaysia!! OKT lari dari tahanan polis.. Polis di depan jer put dapat larikan ...
 
 

Trending

  Boss melayu ni buat macam ni terhadap pekerja dia.. lawak betul!! Cepat tengok!!
 
 
  Cara tangkap ikan yang sangat hebat!! Mari tengok macam mana hebat cara tangkap ni!!
 
 
  Pernahkah anda pergi pasar malam Pattaya kat Thailand? Banyaknya orang dan juga ladyboys!!
 
 
  Nurse ni kena marah teruk sebab sikap kurang ajar!! Tapi lihat kat video siapa yang sikap tidak baik..
 
 
  Tengok perlakuan Pramagari ni kat pesawat!! Buat semua orang.. Netizen rakamkan semuanya!!
 
 
  Lelaki tu angkat batu besar..ingat dia mau pukul kucing dengan batu besar tu.. tapi akhirnya apa yang lelaki buat tu buat semua orang ketawa!!
 
 
  Suami berjalan-jalan dengan awek muda.. ditangkap oleh isterinya.. siaplah suami tu!!
 
 
  Tengok persembahan dua budak kampung ni yang amat mengejutkan!! sungguh hebat!! Orang dewasa pun tidak dapat buat macam mereka!!